Så er der tilmelding til årets klubtur.
Vi tager igen i år på klubtur til turneringen i Nykøbing Falster, der løber af staben 17-18/1 - 2026.
Vi har valgt denne turnering da alle årgange og rækker spiller under samme tag. Det betyder at alle børnene kan heppe på hinanden når de ikke selv spiller,
og det giver et rigtigt godt sammenhold på tværs af årgange, og er derved med til at styrke sammenholdet i klubben.
Vi har i år booket en spejderhytte ca. 25 min fra hallen. I hytten er det 2 store soverum med plads til 20 børn i hvert rum, og 2 lederrum med plads til 4 i hvert rum.
Planen er at tage af sted til Hytten fredag d.16/1-2026 efter skole/arbejde og så hygge sammen om aftenen. Lørdag morgen tager vi i fælles flok til hallen og bliver der, indtil alle er færdige med at spille (hvilket nogle gange kan blive sent😊). Lørdag er der hvor alle pulje kampe spilles. Søndag kører vi samme plan, da alle finale kampene spilles Søndag, vi bliver og hepper, til alle er færdige med at spille.
Der vil i prisen være inkluderet:
Overnatning i spejderhytten.
Aftensmad Fredag og Lørdag.
Morgenmad Lørdag og Søndag.
Frokost Lørdag og Søndag.
Snacks til spillerne Lørdag og Søndag.
Prisen bliver på 750 kr. pr. person der deltager - Tilmeldingsfristen er 1/12-2025.
I skal selv tilmelde til turneringen(åbner først for tilmelding 6 uger før) på Turneringsresultater og Program via dette link, hvis i er i tvivl så ræk ud til Malene Bille-Ahmt påungdom@kifbadminton.dk så kan vi hjælpe. Da vi anbefaler at man stiller op i så mange rækker som muligt, er planen at når vi ved hvem der deltager melder vi tilbage med en double makker der passer i niveau.
Vi har brug for forældre til at hjælpe i weekenden, da der skal køres til Spejderhytten fredag, samt mellem hytten og hallen lørdag og søndag, derudover skal der hentes mad til børnene lørdag og søndag, så de kan spise i hallen.
Uden forældre til at hjælpe kan logistikken ikke gå op.
Hvis I ønsker at deltage i hele turen, og hjælpe til undervejs med kørsel og afhentning af mad, så skriv til Andreas Klausen på andreas_klausen@hotmail.com .
Vi håber rigtigt mange vil deltage, da det er noget alle børnene der har været med tidligere, husker tilbage på, med stor glæde.